A szakértői munka bemutatása, a pozícionálás erősítése, az érdeklődők edukálása, bizalomépítés.
Interjú keretében egy laikus faggat egy szakértőt, tematikusan, egy-egy nagyobb témakört végigjárva. Az epizódok 20-30 perc hosszúak, de a lényegi információkat 2-3 perces részekben elküldtük a hírlevél listán szereplőknek is. Ezek az összefoglalók a hosszabb részeknél is új meghallgatásokat generáltak.
A podcastban nem azon van a hangsúly, hogy mit tud kínálni a cég, bár szó esik róla, hanem hogy mit érdemes tudnia az ügyfélnek a vásárlás előtt és után. Nem csak az érdeklődők edukációját segítette, de javította az értékesítési folyamatot is. Ráadásul a visszajelzések alapján az ügyfeleknél a podcastban elhangzottak kiinduló ponttá váltak a konkurenciával szemben. Így lett a Naprakész Podcast kommunikációs eszközből az értékesítést támogató csatorna!